Pon - Ned: 00h - 24h

Lokalizacija:

Kako napraviti meni za bolje iskustvo gostiju

Kako napraviti meni za bolje iskustvo gostiju

NAPRAVITE MENI KAKAV VAŠ OBJEKAT ZASLUŽUJE 

 

Svi znamo staro pravilo - nikada nećete imati drugu šansu da ostavite prvi dojam. Jedan od prvih predstavnika vašeg objekta je vaš Meni. To je prodavač vašeg asortimana, što znači da njegov kvalitet direktno utiče na to da li će i u kojoj mjeri gosti naručiti.

Na temelju izgleda i kvalitete jelovnika, gost već dobiva prve dojmove i očekivanja. To može biti mnogo više od jelovnika, doslovno može pridobit simpatije gostiju na vašoj strani. Tretirajte ga kao moćan marketinški alat za svoju promociju i iskoristite ga u punom kapacitetu.

MENI - VAŠ GLAVNI PRODAVAC

Istraživanja pokazuju da više od 90% gostiju dolazi u restorane bez jasne vizije što će točno naručiti. To znači da će gosti donijeti odluku na licu mjesta (eventualno uzimajući u obzir preporuke osoblja). Zato se potrudite da to učinite. Prekrasna slika obroka često je dovoljna da želudac preuzme.

Primjenom savjeta iz ovog teksta možete precizno usmjeriti pažnju gostiju na ono što je optimalna ponuda i s vaše točke gledišta. To može uvelike smanjiti operativne troškove objekta, bez umanjivanja hedonističkog pristupa i zadovoljstva gostiju.

PRILAGODITE IZGLED MENIJA CILJNOJ GRUPI GOSTIJU

Postulati otvaranja ugostiteljskog objekta kažu da je jedna od prvih stvari koje treba učiniti je odrediti ciljnu grupu gostiju. Na temelju toga radimo na uređenju objekta, dizajnu interijera i još mnogo toga. Isto je i sa samim jelovnikom. To nisu isti standardi za jelovnike (a nisu ni ponude) ako otvarate restoran brze hrane, etnički restoran ili ekskluzivni cjelonoćni restoran. Jedino što im je zajedničko je da svi gosti vole osjetiti dozu luksuza, veću od očekivanog. A kada su gosti zadovoljni, naručuju još. Zato uvijek učinite jelovnik što luksuznijim s jasnim i konciznim informacijama.

Kompletan njegov dizajn mora da se uklopi u vaš koncept i da podrži vaš brend. Mora da bude po ukusu vaše ciljne grupe gostiju.

GRUPNA JELA

Jelo se može obaviti na više načina:

• prema redosledu naručivanja (od predjela do deserta)

• prema obroku - doručak, ručak, večera...

• prema vrsti korištenih sastojaka – riblja jela, jela od piletine, vegetarijanska jela

• prema načinu pripreme – jela s roštilja, kuhana jela, ispod peke...

To uglavnom ovisi o vašem razumijevanju optimalnog, ali i o vrsti restorana. Koji god pristup uzeli, morate to učiniti vrlo pažljivo. Obratite puno pažnje na one stavke za koje očekujete da će biti glavni favoriti vaše ponude.

KORISTITE PSIHOLOGIJU POTROŠAČA

Ljudski mozak gotovo uvijek favorizira informacije koje se nalaze u gornjem desnom uglu. Zato je takvo mjesto idealno za sliku vašeg favorita iz ponude. Općenito, iskustvo s jelovnicima potvrđuje da se jela na desnoj strani jelovnika naručuju mnogo više. Uzmite to u obzir kada dizajnirate svoj jelovnik.

Većina gostiju, barem podsvjesno, uzima u obzir cijenu ukupne narudžbe i donosi odluke u skladu s tim. Znajte da je sa ove tačke gledišta, cijena koja nema valutu napisanu pored nje (recimo KM) ili je napisana u formatu bez zareza i parova (1234 je mnogo bolja od 1234.00) daleko prihvatljivija za mozak.

Što se tiče sastava same ponude, s jedne strane, ona počinje s najjeftinijom ponudom, pa ide na one skuplje. Najskuplja jela nalaze se u sredini liste, a onda opet idu s nižim cijenama. Na primjer, na stranici s ponudom pizze, najjeftinija pizza se stavlja na prvo mjesto, zatim sve skuplje i tako dalje do sredine ponude (strana). Od sredine do kraja, specifične ponude ili klasične postavljaju se u silaznom redoslijedu u smislu cijene.

Ovako zamišljen raspored je psihološki mnogo prihvatljiviji za goste i dovodi do više naručivanja skupljih varijanti vaše ponude.

TO NE BI TREBALO BITI KOMPLICIRANO. BRZA I JASNA INFORMACIJA ČINI NARUDŽBU BRŽOM

Dobro osmišljen jelovnik sadrži sve potrebne informacije koje su važne gostima. Ne smijete se previše ometati kako gosti ne bi izgubili želju da nešto naruče. Ključ je pronaći pravu ravnotežu između kratkog i jasnog opisa s jedne strane i detalja koji pomažu gostu da odluči.

SLIKE PUNO POMAŽU, ALI NE PRETERUJTE

Lijepo dizajnirane i dobro napravljene fotografije puno pomažu. Ako su gosti relativno gladni (a obično jesu), fotografija koja jednostavno miriše sigurno će izazvati reakciju.

Ne preterujte sa fotografijama. Ostavite ih za najjače adute.

ISTAKNITE JELA PO KOJIMA STE PREPOZNATI

Mnogi restorani imaju dio ponude po kojem su prepoznati od strane gostiju (dobar roštilj, riba, sladoled...). Moraju biti pravilno postavljeni u meniju. Ako vam je cilj plasirati nešto drugo iz vaše ponude, nije loša ideja da ga stavite odmah pored svojih favorita.

Neće vam svi dati isti postotak vašeg prihoda. Analizirajte ga i potrudite se istaknuti ona jela koja vam odgovaraju, tako da se naručuju više.

VREMENSKI OGRANIČENE PONUDE

Dio jelovnika mogu biti i lijepo odštampane promotivne stranice za trenutne posebne ponude. Takve ponude su vremenski ograničene i svakako dizajnirane, između ostalog, na osnovu praćenja zaliha namirnica u vašem skladištu.

Takođe, sve češće se u okviru menija može naći i posebna stranica koja sadrži dnevnu ponudu restorana za taj dan, sa par jela u ponudi. Ovo je naišlo na pozitivan odjek kod mušterija, ali se mora povesti računa o redovnom ažuriranju stranica.

Naravno, sve ovo mora biti softverski podržano u smislu da se ove i slične radnje (doručak do 11 sati, Happy Hours...) mogu lako izvesti kroz sistem.

IZNENADITE SVOJE GOSTE PONUDOM (CIGARETE, DEGUSTACIJA...)

Pozitivan utisak gosta je nemjerljiv, kada shvati da u vašoj ponudi može pronaći nešto što bi hedonistički zaokružilo cijeli doživljaj. Ako mu ponudite prvoklasnu cigaru, tompus, degustaciju dobrog vina ili žestokih pića odmah nakon divnog obroka, možete biti sigurni da će ostaviti vrlo pozitivan dojam.

SMANJITE TROŠKOVE POMOĆU DIGITALNOG MENIJA

Digitalni meni je u suštini vaš meni - u elektronskoj formi. To znači da je dostupan gostima na njihovom mobilnom uređaju. Potrebno je samo da učitaju vaš QR kod sa stola. 

Ako program koji koristite u poslovanju svog objekta to podržava (recimo Sky Barman), gost može izvršiti narudžbu samostalno, bez učešća konobara. Jasno vam je da s istim brojem osoblja možete poslužiti mnogo više gostiju - i to na znatno višem nivou.

Takva narudžba je odmah vidljiva svima koji učestvuju u njenoj realizaciji (u kuhinji, na šanku, menadžeru...) i pristupa se njenoj realizaciji. Gost može vidjeti trenutni status svoje narudžbe u bilo koje vrijeme i otprilike znati kada će biti poslužen. To drastično ubrzava proces posluživanja gostiju i pruža oblik moderne usluge koji je posebno cijenjen od strane mlađih gostiju.

Za sve ovo, potreban vam je samo kvalitetan program koji koristite u poslovanju vašeg objekta, kao što je Sky POS. Možete ga isprobati besplatno i uvjeriti se sami u sve prednosti njegove primjene.