Pon - Ned: 00h - 24h

Lokalizacija:

Preko DESET godina uspešnog poslovanja u POS sektoru!
SKY POS softver predstavlja sveobuhvatno rešenje koje odgovara Vašem poslovanju, budžetu i dobroj praksi.

Program za restorane SUF

Nova fiskalizacija Republika Srpska

Pozovite nas

KONCEPT NOVE FISKALIZACIJE

Republika Srpska je na pragu uvođenja nove fiskalizacije. Koncept je baziran na tome da svi poslovni subjekti dobiju na korišćenje fiskalne kase, tako da se nema novog troška za privredu. Kase će imati svoj bar kod i biće u vlasništvu Republike Srpske, a privrednici će morati da prođu kroz proceduru ostvarivanja svih neophodnih preduslova, o čemu ćemo detaljno u nastavku teksta.

Republika Srpska je na pragu uvođenja nove fiskalizacije. Koncept je baziran na tome da svi poslovni subjekti dobiju na korišćenje fiskalne kase, tako da se nema novog troška za privredu. Kase će imati svoj bar kod i biće u vlasništvu Republike Srpske, a privrednici će morati da prođu kroz proceduru ostvarivanja svih neophodnih preduslova, o čemu ćemo detaljno u nastavku teksta.

Ovo sa pravom izaziva oprez kod privrednika jer je reč o potencijalno osetljivim promjenama u domenu evidentiranja prodaje i izdavanju fiskalnih računa. Svakako da će efekti akcije biti pozitivni za cjelokupni privredni ambijent, ali sam prelazak na nove tehnologije uvijek izaziva stres u procesima implementacije.

Fiskalne kase nisu novost. Prisutne su u raznim oblicima odavno. Zato su i očekivanja da za privredne subjekte koji ne spadaju u kategoriju vodećih, ova promjena ne bude dramatična. Naravno da ipak predstoji period prilagođavanja i privikavanja na nova pravila i opremu.

Drugačija situacija sa ozbiljnijim privrednim subjektima, koji su u svom poslovanju odavno prevazišli fiskalne kase u hardverskom, klasičnom smislu te reči. Naime, svi koji su prešli na mnogo napredniji i efikasniji način evidencije prometa korišćenjem POS softvera, sada treba da koriguju svoje programe u skladu sa novim pravilima propisanim od strane Poreske uprave. Za akreditovane softvere i ozbiljne IT firme, to nije pretežak zadatak.

Da zaključimo, svim poslovnim subjektima u Republici Srpskoj predstoje promjene u dosadašnjem načinu poslovanja i izdavanja računa. Neki će se opredjeliti samo za fizičku zamenu postojećih fiskalnih kasa, a neki će ovu priliku iskoristiti da uvođenjem POS softvera istovremeno riješe i izazove oko nove fiskalizacije i značajno unaprijede svoje poslovanje

Mišljena smo da je ovo idealan trenutak da, kad već morate da se prilagođavate novim uslovima poslovanja, to iskoristite i dugoročno unaprijedite svoje poslovanje uvođenjem POS softvera.

Koji su to benefiti i kako program može da Vam poboljša poslovanje, pokušaćemo da objasnimo.

DETALJNIJE O NOVOJ FISKALIZACIJI U REPUBLICI SRPSKOJ

ROKOVI ZA PRELAZAK NA NOVU FISKALIZACIJU

Testna faza nove fiskalizacije u Republici Srpskoj treba da počne u februaru 2024. god. Po riječima Predsednika Vlade Republike Srpske Radovana Viškovića, prije maja 2024.godine. trebala da bude primenjena u punom kapacitetu.

SUBVENCIJE

U okviru projekta nove fiskalizacije biće obuhvaćeni svi poslodavci. Fiskalnu kasu će dobiti od Republike Srpske na korišćenje, a svaka kasa će imati bar kod i biće vlasništvo Republike. To znači da privrednici neće biti opterećeni nikakvim novim troškom u vezi nove fiskalizacije.

PRIMJENA U PRAKSI

Fiskalizacija 2024. za korisnike koji koriste POS softver vršiće se putem sertifikovanog POS softvera koji će moći da izdaje fiskalne račune na POS desktop ili mobilnom štampaču. Postojeći fiskalni štampači se izbacuju iz upotrebe i neće moći više da se koriste u radu sa POS softverom - zamijeniće ih POS štampači. Postojeće fiskalne kase izbacuju se iz upotrebe i neće moći više da se koriste u radu sa POS softverom - zamijeniće ih POS štampači. Naša preporuka je korišćenje modernih STAR POS štampača.

POSTUPAK PRELASKA NA NOVU FISKALIZACIJU:

1. Korak

Pravilnіkom se propisuje vrsta podataka o poslovnom prostoru i mjestu prometa, način dostavljanja tіh podataka Poreskoj upravi Republike Srpske i način generisanja jedinstvene oznake poslovnog prostora i mjesta prometa u skladu sa članom 14. Zakona o fiskalizaciji - preuzmite pravilnik.

2. Korak

Postupak fiskalizacije počinje podnošenjem prijave obveznika fiskalizacije Poreskoj upravi Republike Srpske, sa podacіma za generіsanje jedinstvene oznake sjedіšta poslovnog subjekta i poslovnih prostora, elektronskіm putem, koji sadrži podatke o poslovnom subjektu i poslovnom prostoru, i to za svaki poslovni prostor odvojeno. Pravilnik sa uputstvom i potrebnim podacima možete naći na Portalu Poreske uprave Republike Srpske.

3. Korak

Nakon dostavljanja Poreskoj upravi ovjerene potvrde o uspješno podnesenoj prijavi obveznіk fiskalizacije podnosi zahtjev, sa svim potrebnim podacima za odobrenje bezbedonosnog elementa. Svako mjesto prometa se іdentifikuje prema jedinstvenoj oznaci mjesta prometa koju na osnovu odobrenja bezbjednosnog elementa generiše SUF. Obveznik fiskalizacije na svakom mjestu prometa, dužan je omogućiti internet vezu radi ostvarivanja konekcije sa Poreskom upravom.

4. Korak

Bezbjednosni elementi u vidu pametne kartice se personalizuju i autorizovana osoba dobija obavještenje o izrađenom bezbednosnom elementu koji će biti na raspolaganju za preuzimanje. Ukoliko je bezbjednosni element u vidu fajla, on se automatski šalјe u poresko sanduče gde će obveznik imati instrukcije za njegovo preuzimanje.

5. Korak

Nakon što obveznik preuzme bezbednosni element, ubacuje ga u uređaj i vrši se povezivanje sa Poreskom upravom, čime završava proces eFiskalizacije./p>

6. Korak

Za postojeće i buduće korisnike SKY POS-a obezbjedili smo LAK, BRZ i EFIKASAN prelazak na novu fiskalizaciju. Za detaljnije informacije u vezi nove fiskalizacije možete nam se obratiti putem email adrese: info@sky-pos.ba ili putem telefona: +387 66 990 241.

POS SOFTVER - NAJBOLJE RJEŠENJE ZA NOVU FISKALIZACIJU

POS softveri se pre svega bave evidentiranjem prometa i naplatom Vaših dobara i usluga. U potpunosti mogu da zamjene fizičku fiskalnu kasu. To znači da proizvođač softvera preuzima na sebe brigu o usklađenosti svog softvera sa propisima Poreske Uprave. I kod uvođenja nove fiskalizacije, a i kasnije. Samim tim, imate jednu ogromnu brigu manje.

Kazne i konsekvence vezane za nepoštovanje propisa u vezi nove fiskalizacije, daleko nadmašuju svaku vrstu prilagođavanja.

Apsolutno svi značajniji trgovci, maloprodajni objekti, ugostiteljski i HoReCa objekti, odavno su izbacili klasične fiskalne kase i prešli na korišćenje POS softvera. Ovi softveri ne samo da omogućavaju kvalitetno i dugoročno rješenje fiskalizacije, već vlasnicima i menadžerima omogućavaju kompletno vođenje i upravljanje poslovanjem. Istovremeno, samom personalu značajno ubrzavaju i olakšavaju rad. Direktna posljedica toga su značajno smanjenje troškova u poslovanju, kroz povećavanje produktivnost i unapređenje međusobne koordinacije.

Pri tome, zahvaljujući primjeni savremenih IT rješenja, čak i ne zahtevaju fizičko prisustvo vlasnika ili menadžera. Dovoljno je da imate mobilni telefon kod sebe i da imate apsolutno kompletan uvid u trenutna dešavanja, promet, dobit, zalihe, produktivnost radnika, potrošnju, ... Mogućnosti izvještavanja su beskrajne, po mnogim parametrimaa.

Poslovi poput dnevnih izvještaja, trenutne promjene cijena, stanje zaliha, naručivanja i naplate preko interneta, lojaliti programi, i gomila drugih dosadnih administrativnih poslova, postaje posao softvera a ne Vas. Jednostavno, prednosti u korišćenju kvalitetnog POS softvera su tolike, da Vaše poslovanje poprima sasvim drugačiju dimenziju. Pored toga, bez POS softvera su mnogo skuplji i beskrajno teški savremeni načini plaćanja.

Važno je samo da za svoje poslovanje izaberete ozbiljne i dokazane partnere, čiji se softver pokazao i dokazao u ovom segmentu i koji Vas neće sutra ostaviti na cjedilu. Savjet je da to budu akreditovani profesionalci sa dugogodišnjim iskustvom baš u ovoj oblasti. Takvih, zaista ozbiljnih kompanija nema previše, ali ih ima dovoljno na tržištu da možete izabrati optimalno rješenje po Vas.

KARAKTERISTIKE ZAISTA KVALITETNOG POS SOFTVERA

Na tržištu postoji značajan broj i firmi i softvera koji se bave POS sektorom. Razlike je teško uočiti na prvi pogled, jer se manje više svi hvale sličnim funkcionalnostima. Generalno, svi oni su međusobno uporedivi po cijeni i navedenim karakteristikama.

Razlika postoji prije svega u brzini i kvalitetu kako neki softver radi. Ako Vam on radi sporo, ili nema sve podrazumijevane funkcionalnosti, ako ne možete brzo i lako, bez nerviranja, da završite svoj posao - onda to nije dobro rješenje.

Sa druge strane, uvijek je pametno osloniti se na partnera koji je već dugo u ovome, ima iskustva i ljudstvo na koje ćete zaista moći da se oslonite i u budućnosti. Postoje kompanije koje samo prodaju ove softvere ili imaju skromnu tehničku podršku. Postoje i one koje prodaju raznorazne programe i kod kojih je upitno koliko će im sutra baš Vaš problem biti u fokusu.

Da bi koliko toliko osvjetlili ovu problematiku, generisali smo okvirne karakteristike po našem mišljenju, koje prije svega treba da zahtjevate od IT partnera i njihovog softvera je:

  1. Softver mora da kvalitetno i pouzdano ispuni sve uslove i standarde koje propisuje nova fiskalizacija. Dodatno, mora da bude tako koncipiran, da i sve promjene u budućnosti mogu lako i brzo da se implementiraju.
  2. Softver mora da bude apsolutno u skladu sa pozitivnim propisima nadležnih organa u svim segmentima.
  3. Garantovana puna tehnička podrška u procesu implementacije softvera u Vašem objektu i osnovna obuka osoblja. Dostupnost tehničke podrške i nakon implementacije u režimu 24/7.
  4. Mogućnost lakog sagledavanja rezultata poslovanja u realnom vremenu, bez obzira na Vašu trenutnu lokaciju ili uređaj koji koristite - mobilni, tablet, lap top, iPhone, ..
  5. U potpunosti mora olakšati rad vlasnicima i menadžerima objekata digitalizacijom procesa nabavki, plaćanja...
  6. Puna funkcionalnost svih procesa čak i u uslovima prekida internet konekcije.
  7. Povezivanje svih procesa u okviru jednog objekta u jedinstvenu celinu i jasan uvid u njihovu efikasnost.
  8. Apsolutna bezbjednost, integritet i dostupnost podataka u svakom trenutku zahvaljujući primeni najsavremenijih svjetskih „Cloud“ i bezbjednosnih tehnologija.
  9. Potpuna integracija: POS softver se može jednostavno integrisati sa bilo kojim drugim softverskim rješenjima, omogućava besprekoran tok podataka i procesa u samom objektu. Mogućnost potpune automatizacije dostavljanja svih neophodnih podataka knjigovođama - „na jedan klik“.

SKY POS I SKY TABLET APLIKACIJA I NOVA FISKALIZACIJA 2024

Sky POS

Sky POS i Sky Tablet aplikacija je namijenjena za operativan rad konobara, prodavaca, šankera, čekera na lokaciji. U zavisnosti od toga da li ste prodavnica, kafić, restoran ili pekara možete sebi izabrati paket po Vašoj mjeri. Svaki paket ima implementirane i optimizovane procese rada namijenjene toj djelatnosti.

Sa novom fiksalizacijom aplikacije Sky POS i Sky Tablet će se povezati sa POS štampačem. Proces je takav da se nakon odabira načina plaćanja podaci automatski šalju do servera poreske uprave, koji će nakon evidentiranja vratiti kod kojim se račun označava kao potpisan i štampa. Na isječku će biti odštampan QR kod čijim skeniranjem ćete uvek moći da provjerite da li je račun validan ili ne

Podržane platforme za aplikacije: Windows.

SKY TOUCH APLIKACIJA I NOVA FISKALIZACIJA 2024

Sky Touch

Najveća prednost Touch aplikacije je mogućnost povezivanja mobilnog POS štampača i SKY Touch aplikacije preko WiFi mreže, tako da će fiskalizacija moći da se obavlja na licu mjesta, za stolom klijenta, tj. konobar će da štampa fikalni račun, bez odlaska za šank, ubrzavajući, na taj način sam proces rada.

Sky Touch aplikacija je namijenjena konobarima i prodavcima koji mogu daljinski praviti porudžbine. Namijenjena je kafićima i restoranima sa visokom frekvencijom gostiju, jer ubrzava sistem poručivanja i efikasnost, odnosno brži unos porudžbina, naplata i svih drugih dnevnih aktivnosti u samom poslovanju. Touch aplikacija radi na Android uređajima.

Ukoliko se prijavite, imate mogućnost da isprobate SKY POS besplatno!

Nakon prijave poslaćemo Vam sva potrebna uputstva na vašu e-mejl adresu.

Prijavite se i probajte Sky POS besplatno
PRIJAVA NA NEWSLETTER

Prijavom na newsletter slažete se sa uslovima korišćenja
Internet prezentacije SKY POS.