Kitchen display sistem

KITCHEN DISPLAY SISTEM SMANJUJE TROŠKOVE POSLOVANJA, UBRZAVA USLUGU I DODATNO PODIŽE RENOME VAŠEG OBJEKTA
Kitchen Display (poznat u svijetu kao Kitchen Display System - KDS) je stvoren iz potrebe da se poboljša i automatizira komunikacija osoblja unutar samog ugostiteljskog objekta, posebno između kuhinje/bara i ostatka osoblja u samom restoranu. Kada gost u vašem objektu naruči nešto što treba pripremiti u kuhinji ili baru, konobar ubacuje tu narudžbu u sistem koristeći svoj uređaj. Ove informacije su vidljive u isto vrijeme na odgovarajućem ekranu i zaposlenici mogu početi da ih implementiraju. Kada je narudžba postavljena, zaposlenici kuhinje / bara obavještavaju osoblje za goste jednim klikom. Uzmu ga i odnesu do stola gdje je gost. Nema više bilješki, gubljenja vremena, nesporazuma u komunikaciji, miješanja prioriteta, vikanja, osoblja koje ulazi u kuhinju...
Jednostavno, primjenom Kitchen Display sistema, vaš objekat poboljšava svoje poslovanje, i pruža gostima željeni osjećaj moderne i kvalitetne usluge.
Ovo je glavna svrha korištenja kuhinjskog zaslona. Vremenom, ovaj sistem je nadograđen i dodane su mu razne druge funkcionalnosti, koje na mnogo načina olakšavaju rad i osoblja i vlasnika/menadžera objekta.
Ako vaš objekat koristi digitalni meni (on zamjenjuje tradicionalni jelovnik i predstavlja vašu ponudu gostima u elektronskom obliku), i osoblje i gost objekta koji je naručio narudžbu mogu imati informacije o trenutnom statusu narudžbe (više o tome možete vidjeti na stranici Sky Barman).
Moderni kuhinjski sistemi za prikaz nisu samo integrirani u softver koji se obično koristi za rad u zgradi (vidi primjer Sky Kitchen softvera), ali od njih je lako dobiti izvještaj o potrošenim stavkama, jasno vidjeti koliko je vremena potrebno i koliko je potrošeno za koju narudžbu, može upozoriti odgovornu osobu ako je došlo do skoka u rasporedu i još mnogo toga. Ukratko, ovaj sistem povećava efikasnost i produktivnost cjelokupnog osoblja i značajno smanjuje vrijeme potrebno za posluživanje gostiju.
FUNKCIONALNOSTI KOJE MORA IMATI KVALITETAN KITCHEN DISPLEY
Što se tiče hardvera, ekrane je lako postaviti na bilo koje mjesto koje odredite. Važno je da imaju mogućnost montaže na postolje ili zid i da ne zauzimaju puno prostora.
Što se tiče softvera, postoji mnogo programa na tržištu koji mogu ispuniti osnovnu funkcionalnost koja se zahtijeva od takvog sistema.
Razlika između njih i boljih je napravljena dodatnim funkcionalnostima. Ako želite da vlasnik/menadžer objekta ima potpunu sliku o svim procesima koji se odvijaju u vašim prostorijama, savjetujemo vam da se odlučite za moćnije verzije ovog softvera koji će olakšati kasnije pozadinske procese i pružiti jasniju sliku područja za poboljšanje poslovanja.
Jedna od najvažnijih preporuka je da ovaj softver za kuhinjski prikaz mora biti integrisan s drugim softverom koji se koristi u objektu. To znatno olakšava onima koji su odgovorni za cjelokupni rad objekta. Jednostavno, kada se sve informacije okupe na jednom mjestu, onda je lako napraviti bilo kakvu analizu o potrošnji artikala, produktivnosti radnika, maksimalnom i minimalnom radnom opterećenju po satu, sezonskim fluktuacijama i još mnogo toga. To rezultira značajnim uštedama u vremenu i resursima, lakšim i transparentnijim nabavkama i plaćanjima,... Općenito, dobivate jasniju sliku poslovanja, a kvaliteta usluge koju pružate gostima je znatno veća.
U suštini kvalitetan Kitchen Dislplay softver treba da Vam omogući:
* Direktna integracija i obrada sa POS softverom u objektu
* Jasna podjela posla i odgovornosti u izvršenju naredbe
* Sposobnost definisanja vremenskog okvira za izvršenje naloga
* Upozoravam ako dođe do smetnji
* Trenutni status narudžbe i vizualne promjene u skladu s tim
* Lako pronaći i sortirati narudžbe
* Mogućnost prilagođavanja ako gost to zatraži.
* Primanje automatskih narudžbi iz digitalnog menija (bez učešća konobara)
* Obavještavanje gosta o trenutnom statusu narudžbe putem digitalnog menija.
* Jasan uvid i kontrola svih procesa od strane kompetentnih i odgovornih
* Zeleni posao bez papira, traka, štampača, mastila...
Naravno, lista bi mogla biti mnogo duža, ali ovo je spisak najbitnijeg. Pokušat ćemo ilustrirati naprednu funkcionalnost konkretnim primjerom.
SKY KITCHEN - DOBAR PRIMER EFIKASNOG KITCHEN DISPLAY SISTEMA
Dobar primjer sinergije između softvera Kitchen Display i programa za cjelokupno poslovanje objekta je integracija aplikacije Sky KITCHEN i softvera Sky POS. Kako je Sky POS iza njih kao brend koji je prisutan na tržištu ugostiteljstva godinama, ne postoji dilema oko međusobne kompatibilnosti i integracije softvera.
Sky Kitchen je razvijen s idejom automatizacije komunikacije između osoblja i time značajno ubrzavanja poslovnih procesa. Osim toga, implementacija ovog sistema olakšava daljnji back-end rad u smislu poslovnog upravljanja. Ukrašen je svim funkcionalnostima koje smo već naveli kao oličenje modernog i kvalitetnog softvera, tako da ćemo ovdje navesti samo napredne funkcionalnosti Sky Kitchen-a koje ga odvajaju od većine konkurencije:
• Mogućnost prikazivanja narudžbi u više načina
• Prikaz narudžbe FLY Mode
• Sposobnost obrade podataka na nivou narudžbi, stavki, hod
• Promjena narudžbi
• Statusi narudžbi u realnom vremenu
• Obavještavanje servisnog osoblja o statusu ili završetku narudžbe na POS ili Touch uređaju
• Očekivano vrijeme obrade narudžbe
• Alarm za narudžbu
• Sumiranje narudžbi po stavkama za pripremu i šetnje
• Mogućnost rada sa više lokacija Sky KITCHEN aplikacije u istom objektu
• Odabir HOD displeja na određenoj poziciji Sky KITCHEN aplikacije
• Arhiva porudžbina
Naravno, svaki restoran, kafić, bar može funkcionirati bez ovog softvera Kitchen Display. Više se radi o automatizaciji i poboljšanju vašeg poslovanja. Neizravan, ali ne manje važan, je pozitivan ukupni dojam o vašoj nekretnini kod gostiju. Kako je gost zadovoljan reputacijom i nivoom usluge - vaša najbolja preporuka, jasno je da primjena takvih sistema ima posljedično finansijsko opravdanje. Imajte u vidu da ovakav način funkcionisanja vašeg objekta neće ostati neprimećen i od strane gostiju. Oni i te kako umeju da cjene moderni način opsluge.
NA KRAJU
Kuhinjski sistem je prvenstveno namijenjen većim restoranima, ili onima koji to žele postati. Samo u uvjetima masovne proizvodnje i velikog broja narudžbi pokazuje sve svoje prednosti. U svijetu je ovaj način komunikacije između osoblja restorana dugo bio standard.
Također, podrazumijeva se da samo kada se integrira u efikasnu cjelinu sa kvalitetnim programom za ugostiteljstvo, KDS postaje moćno oružje ugostitelja koje sinhronizira rad osoblja i unosi red i transparentnost u poslovanje.
Uostalom, možete besplatno isprobati kombinaciju modula Sky Kitchen i Sky POS programa za funkcioniranje ugostiteljskog objekta. Ili nas kontaktirajte za bilo kakve nedoumice. Biće nam zadovoljstvo saslušati vas i pronaći najbolje rješenje za vas.