Pon - Ned: 00h - 24h

Lokalizacija:

Integracija Sky POS i Pantheon programa

Integracija Sky POS i Pantheon programa

UNAPREDITE SVOJE POSLOVANJE INTEGRACIJOM  SKY POS I PANTHEON SOFTVERA

 

Poslovanje bilo kog maloprodajnog ili ugostiteljskog objekta danas je nezamislivo je bez primene modernih IT tehnologija. Usled velike konkurencije, veoma je važno smanjiti svoje troškove poslovanja automatizacijom poslovnih procesa. Jednostavno, nema konkurentnog poslovanja bez oslonca na IT tehnologiju i to je danas postao opšte prihvaćen standard i u maloprodaji i u ugostiteljstvu.

Danas se razlika između uspešnih i onih drugih, pravi uz pomoć integracija softverskih rejšenja u jedinstvenu funkcionalnu celinu. Suština svake integracije softvera je automatizacija, odnosno drastično ubrzanje procesa i smanjenje troškova. Ako softveri sami, u skladu sa strogo definisanim smjernicama, automatski razmenjuju podatke i prave za Vas sveobuhvatne i precizne izvještaje o poslovanju, uštedićete mnogo vremena i truda.

Važno je samo da integraciju povjerite iskusnim profesionalcima, rezultate ćete ubrzo jasno prepoznati.

 

BENEFITI INTEGRACIJE SKY POS I PANTHEON SOFTVERA


Integracijom ova dva moćna softvera -  SkyPOS-a kao POS softvera i Pantheon-a kao ERP softvera, automatizuje se većina procesa vezana za dostavljanje podataka knjigovodstvu i obrnuto. Ovo iz korena menja poslovni fokus prije svega top menadžmenta objekata, ali i knjigovođa. Time se menadžeri objekta u značajnoj mjeri rešavaju noćne more u vidu rokovnika i precrtavanja stavki u njemu, a sa druge strane knjigovođe ne moraju da izbjegavaju preuzimanje ovakvih objekata zbog obimnosti i složenosti posla.

Konkretno, top menadžment ne mora više da gubi svoje vrijeme na silnu papirologiju, unos podataka, dupliran unos, traženje i ispravljanje grešaka, razjašnjavanju sa knjigovođom. Sada mogu da se posvete analizi veoma kvalitetnih i sveobuhvatnih izvještaja. U njima se jasno markiraju i dobre i loše aspekte poslovanja. 

S druge strane, vođenje knjiga za maloprodajne i ugostiteljske objekte nikad nije bilo jednostavnije i brže. Kada se koristi kvalitetan softver poput Sky POS-a i Pantheon-a, većinu potrebnih informacija oni sami razmjenjuju, tako da je automatizovana ona najosetljivija faza.


ZAŠTO BAŠ INTEGRACIJA SKY POS-A I PATHEONA


DataLab Pantheon predstavlja ERP softver, koji se pravom slovi za jednog od lidera na našem tržištu. 

Pored široke lepeze funkcionalnosti, karakteriše ga veoma brz i efikasan rad, Krajnje je intuitivan i logičan za korišćenje, a uvek postoji i mogućnost konsultacija sa podrškom. Zahvaljujući svojoj arhitekturi, sposoban je da servisira sve vrste i razmera biznisa.  

Kroz dugogodišnju praksu, dokazao je svoje kvalitete. Obračun PDV-a, obračun zarada, bilansi i putni nalozi, izvještaji državnim institucijama, knjiženje i velika baza klijenata su nešto što Pantheon sa lakoćom radi.

Sky POS spada u kategoriju vodećih softverskih rješenja u POS sektoru. Nastao je  korišćenjem najnaprednijih tehnologija. Pruža kompletne alate i funkcionalnosti koje omogućavaju privrednim subjektima da unaprede i u potpunosti digitalizuju svoje poslovanje. Dokazao se kako u ugostiteljskom, tako i u maloprodajnom sektoru. Osnovne karakteristike su mu:

• praćenje prometa uživo na mobilnim uređajima, uz mogućnost upravljanje podacima sa bilo kog mjesta

• potpunu funkcionalnost svih prodajnih procesa u objektu i u uslovima prekida internet konekcije 

• obezbjeđena puna tehnička podrška 24/7

• radi u cloud tehnologiji uz maksimalnu bezbjednost podataka

• potpuna kontrola nad procesima u realnom vremenu

• jednostavan za korišćenje

• objedinjeno rješenje ESIR-a i LPFR-a

Integracija savremenog računovodsvenog rješenja poput Pantheona i moćnog POS sistema kakav je Sky POS, predstavlja napredni korak ka optimizaciji i unapređenju Vašeg poslovanja. Sinergija informacionih tehnologija na jednom mjestu, doneće Vam značajne uštede i u smislu resursa. Samo poslovanje je  još lakše i efikasnije, a to zasigurno pravi razliku između Vas i konkurencije.

KONKRETAN  SCENARIO INTEGRACIJA SKY POS I PANTHEON SOFTVERA

Odmah treba reći da Sky POS sistem radi direktno sa Pantheon MSSQL bazom podataka bez API konekcije ili nekog od posrednih softvera.

Podacima se direktno upravlja na nivou baza podataka i servera. Razmena podataka vrši se automatski ili na poziv izvršenja određene procedure.


Identi:

Identi i klasifikacije vezane za idente definišu se u Pantheon softveru. Na poziv se vrši uvoz ili ažuriranje podataka u Sky POS sistemu.

Prilikom uvoza prometa iz Sky POS-a u Pantheon moguće je i prenos idenata. 

Cijene idenata definišu se u Pantheon softveru i na poziv vrši se uvoz ili ažuriranje podataka u Sky POS sistemu. Postoji mogućnost da se cijene za idente vode na nivou preduzeća ili na nivou skladišta ukoliko postoje različite cijene.

Korisnik sam definiše koje se knjigovodstvene vrste idenata koriste u maloprodajnom poslovanju i to se radi na samom početku integracije. Postoji mogućnost odabira da li koristi primarna ili sekundarna klasifikacija.


Subjekti:

Subjekti se definišu u Pantheon programu i na poziv vrši se uvoz ili ažuriranje podataka u Sky POS sistemu.

Postoji mogućnost da kasir otvori subjekt prilikom izdavanja gotovinskog računa. Prenos tih subjekata se vrši iz Sky POS-a u Pantheon program prilikom prenosa prometa.

Dokumenta:

Svaka poslovna jedinica može dinamički da podesi vrste dokumenata:

• Dokument za prenos promet prodaje i promet refundacije

• Dokument za prenos promet prodaje i promet refundacije bez naknade

• Dokument za prenos promet prodaje i promet refundacije za dipl. i konzularna predstavništva

• Dokument za prenos avans prodaja

• Dokument za prenos avans refundacija u istom poreskom periodu

• Dokument za prenos avans refundacija u različitom poreskom periodu

Na korisniku je da izabere da li želi da prenosi analitički ili sumarni promet.

Analitički promet podrazumijeva da će svaki dokument koji je nastao u Sky POS sistemu biti prenijet u istom zapisu (mapiranje 1:1) u Pantheon po vrsti dokumenata.

Sumarni promet znači da će procedura sumirati sav promet prodaje i promet refundacije po anonimnom kupcu i načinima plaćanja i na nivou dnevnog izvještaja podatke preneti u Pantheon. 

Poznati kupci koji imaju način plaćanja Prenos na račun biće odvojeni analitički kao i cijelo avansno poslovanje.

Prenos dokumenata može da bude automatski na zadati vremenski period ili ručno na poziv funkcije gdje se odabira datumski period od do.


Zalihe:

Postoji funkcionalnost u okviru Sky POS aplikacije da se provere zalihe po skladištima iz Pantheon-a. Ovo olakšava prodavcima da steknu uvid u lager za cijeli sistem po identu.

Uspješno i moderno poslovanje iziskuje stalno prilagođavanje novim uslovima na tržištu. Savremene tendencije svakako idu u smeru daljih integracija softvera i upravljanja velikim količinama podataka. Zato Vi preuzmite inicijativu u pravom trenutku, nemojte da dozvolite da Vas konkurencija natjera na to.